Sidor

söndag 5 maj 2013

Long time ago


Hej till dig som fortfarande läser min blogg trots otroligt dålig uppdatering. Nej, jag tänker inte säga att jag ska börja blogga oftare igen, dels för att jag har ca 1-2 läsare, hej mamma och pappa! men också för att jag inte riktigt har tid mm.
Men nu ska ni i alla fall få veta lite sen sist. Under påsklovet åkte jag ju till Gotland , och det var som alltid hur underbart som helst!
Sedan kom jag hem och slängdes direkt in tillbaka till verkligheten och skolan. Hej alla kompisar, alla lärare, alla diskussioner om gymnasiet, alla mattelektioner, alla fem timmar långa nationella prov.
Nu är det snart över. Vi har planerat och bokat våran sista klassresa. Jag har gjort omval och tillslut bestämt mig för ett gymnasie. Vi blev bjudna dit på en "kick-off" där jag lärde känna en person, så jag har en kompis i min nya klass för tillfället ;-) Ville heter han och han är riktigt go!
Det är bara sex veckor kvar till sommarlovet, och det känns så jäkla bra! Första doppet gjordes för övrigt 27 April!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar